TV- nörden Malin

Okej, jag har faktiskt dragit ner på tv-tittandet, men sen finns det ju de där serierna som man tycker extra mycket om. Och de får man ju bara inte missa! I mitt fall är de där speciella serierna gossip girl, one tree hill(även fast det blivit mycket sämre sedan Lucas och Peyton stack) och project runway. Särskilt Gossip girl ligger mig extra varmt om hjärtat. Drama, mode och NY i ett, kan det bli bättre? Nej, jag tänkte väl det. Om nu inte gossip girlkaraktärerna skulle få för sig att flytta till London? Hmmm....Nej, nu glider jag ifrån ämnet. Det jag skulle säga att jag tittat mycket på TV idag. För det kunde ni ju aldrig gissa själva;)

En ny söndag, ett nytt gg-avsnitt att inspireras av. Jenny är min absoluta favoritkaraktär. Hennes coola stil lyfter hela serien. Man vill bara hoppa in i TV:n och slita av hennes kläder. Hm, det där lät lite(okej väldigt) fel, men jag tror att ni fattar vad jag menar. Annars är ni nog till och med blondare än mig. Hur kan det vara möjligt? sitter nog Janina och tänker för sig själv när hon läser detta. Jo Janina, det går faktiskt. Du själv är ett levande exempel! Okej, nu räcker det med blondinskämten(även fast de är roliga;)). Jag har andra saker jag måste göra.

Till exempel måste jag planera morgondagens outfit. Jag känner för strumpbyxor... Aja, vi får se imorn. Termometern kanske visar -10, och då blir det nog jeans.

xo

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0