THIS IS IT

Imorgon smäller det! Jag ska äntligen pallra mig iväg och se This is it. Fruktansvärt illa av mig att se den så sent, men hellre det än att missa den, eller hur? Så större delen av dagen har gått åt att planera morgondagen, eftersom att vi ska se den i v-ås. Nu är iallafall biljetterna bokade, tågtiderna uppskrivna och mina nerver är all over the place! Jag kommer gråta, that's for sure. Turligt nog är mitt sällskap minst lika känslig som jag, så vi får gråta ut tillsammans ha-ha. Usch, klockan drar sig mot halv ett och här sitter jag helt klar vaken och nervös, inte bra eftersom att jag måste gå upp relativt tidigt imorgon. Funderar på att ta mig tid och skriva det där presentations inlägget om Malin. Kommer ni ihåg att vi snacka om att vi skulle presentera varandra istället för oss själva?
Orkar jag så lovar jag att skriva det ikväll!
Ha det, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0