Malin ist hier!

Nu, idag, efter att jag och Janina har haft bloggen i några veckor, har jag äntligen tagit tummen ur och skrivit mitt första inlägg. Okej, först hade jag ingen dator, sedan glömde jag lösenordet, men i en dryg vecka har jag inte haft någon ursäkt att inte blogga. Det är bara det att jag inte haft någon lust att skriva. Det är fantastiskt vad lite Oh Laura och Vogue kan göra med inspirationen( och motivationen)! Som ni ser i rubriken gillar jag att prata tyska. Det är ett så fult språk att det blir kul( och ja, det var lite för att reta Janina som jag skrev på tyska, hon hatar det nämligen;)). Inte för att jag är bra på det eller så, det är bara allmänt kul.

Jag skulle gärna skriva mer, men min lektion( Kemi A, yey...) börjar snart och jag Och janina kom överens att vi skulle presentera den andre, och inte varandra. Det kommer bli två intressanta inlägg. Kanske blir det ett inlägg senare idag/kväll, jag ska bara försöka att komma ihåg det.

xo

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0