LITTLE MISS IMPULSIVE

Rubriken på inlägget stämmer till 110% in på mig. Impulsiv är något jag alltid har varit och jag kommer, förmodligen, alltid att vara det också. Det har väl sina fördelar, trots att nackdelarna väger mest. I torsdagskväll hade jag tråkigt, riktigt tråkigt, och kände att jag behöve förändra något. Jag ser en sax. Vad resulterar detta i? Jo, att Janina idag går runt med en tuffsig lugg. Smart som jag är klippte jag den relativt lång så jag  kan skjuta den åt sidan i nödfall, men shit. Ibland undrar jag vad jag tänker med. Men, veriation är alltid kul, no matter what.
Oh, just det. Anledningen till att jag varit så off är enkel-jag bestämmde mig för att byta program så mina senaste veckor har bestått av plugg,plugg och ännu mera plugg.
kramen,J

Kommentarer
Postat av: Malin

Wohoo, Janina har skrivit! Och du passar RIKTIGT bra i lugg;)

2009-11-23 @ 18:33:52
URL: http://malinjanina.blogg.se/
Postat av: Janina

Malin: Ha-ha-haaa!

2009-11-28 @ 00:11:32
URL: http://malinjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0