MALIN WHO?


"Vi ska plocka undan nu"

Jag träffade Malin för första gången på dagis. Det var min första dag och jag var en väldigt blyg, tyst, liten tjej. Malin, däremot, hade gått en tid på dagiset och hade allt under kontroll. "Vi ska plocka undan nu" var det första hon sa till mig. Kanske var det ren slump att dagisfröknarna skickade just henne att säga till de andra barnen att städa undan, men sedan den dagen har vi två hållit ihop. Vi har under åren gjort en hel del galna saker, vissa som inte ens bör nämnas här. Vi har sålt rabarer, försökt locka fram en katts ande ut ur kroppen, gjort egen katt mat, försökt förgifta diverse barn vi verkligen inte tyckte om..ja ni ser, listan kan göras lång. Nu på senare tiden har vi lagt av med ande och förgifnings lekarna (tråkigt nog;), utan hållet oss mer till lite mer civiliserade saker, saker som de flesta tonåringar antagligen gör. Ända skilldnaden mellan dom och oss är att vi gör det på vårat vis, vilket ofta resultetar i en hel del skratt. För att ni ska kunna lära känna Malin yttligare lite så har jag kopierat en bdb:lista och fyllt i den åt henne. Here we go:

- Är Malin singel? Japp, det är hon. Grabbar som ser detta, hör av er så langar jag nummer! ;)
- Är Malin lycklig? Malin är en väldigt lycklig människa
- Är Malin uttråkad? Det hoppas jag inte att hon är, för tillfället sover hon nog dock
- Är Malin ledsen? Inte vad jag vet-
- Är Malin italienare?
Malin Andersson, låter det italienskt på något sätt? Huh?
- Är Malin gravid? Hon är till 110% inte gravid
- Är Malin full? Tror jag inte att hon är nej
- Är Malin en cooling? Malin är tyngaste!
- Är Malin från Irland? Nope
- Är Malins föräldrar fortfarande gifta? När jag tänker på saken är jag inte säker på om dom är gifta eller sambos? Sambos har jag för mig, men vi vet ju också hur mitt minne är he-he


- Kärlek eller lust? Kärlek
- Hår eller ögon? Ögon
- Katt eller hund? Inget egentligen, efter att som hon är livrädd för båda. Med motivationen: "Dom är lömska", eller hur var det haha?
- Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
- TV eller Internet? Malin är nog en inet människa
- Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
- Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror nog på, men i längden vill hon nog feeesta med moi ;)
- Pengar eller lycka? Haha! Lycka
- Dag eller natt? Dag
- MSN eller mobil? Msn tror jag

-Hur lång är Malin? - ca. 1,75-80 kanske? Lång är hon iallafall, helvettes lång!

-Vad vill Malin bli när hon blir stor? - Drömmen är att bli stylist.

-Vad pluggar Malin? – Hon läser natur

-Har Malin långt hår? - Väldigt långt hår

-Vilken hårfärg har Malin? – Blondin, inside out ;)

-Sminkar Malin sig? - Ja det gör hon

Observera att svaren ovan handlar om Malin, att jag fyllt i dom och att jag absolut inte garantera att något av de stämmer haha!

 


Kommentarer
Postat av: malin

jag ska skriva en presentation till dig med, bara jag får en bild:) annars får jag använda några ur mitt lager, och jag tror inte att du gillar dem så jättemkt:P saknar våra förgiftningslekar<3

2009-11-29 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0