FILMKVÄLL

För det första tycker jag att jag förtjänar en applåd för att jag faktiskt bloggar, vad tycker ni? Haha, nej men det har varit dåligt med text från min sida, det står jag för helt klart. Hade tänkt försöka ändra på det, dock är det mycket svårare än det låter. Idag är det fredag, vilket innebär att jag inte har några lektioner alls, supernarre! Otrevligt nog var jag ändå tvungen att gå upp tidigt, pga tandläkar besök. Sagt och gjort, jag åkte in till tandregleringen och fick min tandställing åtskruvad haha. Åkte hem, sov lite till och tog senare tåget in till etuna för att träffa en vän+ en vän till honom för filmkväll. Riktigt lyckat blev det, bortsett från att jag missade sista tåget och blev tvungen att ringa in mormor och morfar för att kunna komma hem över huvudtaget *blink*. Nu hade jag tänkt att bedda ner mig i sängen och somna till en annan film, Benny and Joon står högt på min prioritera-lista!
Sussa sött, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0