2 december

Jag konsumerar för tillfället frukost nummer två. Te och macka med ost och grönisar, yummie! Jag förstår inte alla som inte kan äta frukost. Hur klarar man sig då? Jag har iaf fall håltimma just nu, efter ett mycket roligt *not* tyskaprov. Och jag ska plugga. Snart;) Idag är det den andra december(22 dagar kvar!), och även vickis födelsedag. Grattis! dagen till ära har jag min "jultröja". Som jag får ha nu;)

Iaf, så ska jag ta tag i la matte och la fysik nu, så vi hörs senare.

Med min "jultröja" och favoritarmbandet från lindex

Vem gillar inte frukost liksom?;)

xo

Malin


Kommentarer
Postat av: vickis

NÄMEN SHITTT!!!! de här har ja inte sett :o nu skäms ja lite, fast ser att ni itne bloggat på ett ganska bra tag höhöhöhöhöh :D skäms inte längre :D tack iaf :D gölliga malin :D

2010-04-25 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0