1:a December är här!

Den officiella nedräkningen kan börja! Idag är det 23 dagar kvar till julafton, 23 luckor kvar i chokladkalendern. Från och med idag får vi börja sjunga julsånger offentligt(istället för tyst för oss själva när vi är ensamma hemma). Från och med idag får jag ha mina fina, röda tröja från min beyond retro som alla tycker ser så julig ut. Nu kan ingen säga något, för idag börjar julmånaden.

Min favorittid på året är vintern. Andledningen? Titta uppåt så ser ni. Det är inte själva julaftonen som är det viktigaste, utan stämningen runt julen. Att köpa julklappar, slå in dem, baka julgodis, pynta, klä granen, glögg...Ja, listan kan göras lång. För många andra handlar julen mest om stress och onödiga utgifter, men inte för mig. För mig är julen värd vart enda öre!



Idag får vi öppna första luckan. Men kom ihåg, inget tjuvöppnande!

xo

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0